2012. február 4., szombat

Váltás I.

Sziasztok!

Egyre több bejegyzés születik ebben a témában és én is úgy érzem, hogy ezt a vonalat szeretném követni. Ez pedig nem más, mint a természetes összetevőkből álló/káros anyagoktól mentes termékek használata. Első körben természetesen nem tudom lecserélni az összeset, amiket használok, de igyekszem minél előbb beszerezni azokat, amelyek a legjobbak a bőrömnek. Most nem is éppen kizárólag természetes dolgokról beszélek, de idővel szeretnék csak azokhoz nyúlni.

Az egyik nagy gondom, hogy iszonyatosan száraz a bőröm, főleg télen és hiába kentem minden nap testápolóval, a helyzet változatlan maradt. Most leálltam vele, úgy néz ki a bőröm,mint egy rinocéroszé. :) Testápolók és olajok helyett testvajjal próbálkozom. Kíváncsian várom a hatását, bár szerintem már egy alkalom után is látszik.

Ezt használtam nagyon sokáig, hozzáteszem, talán a legjobb volt,sűrűbb állag, mert testápoló tej:

  
kép az internetről

Ezt a testápolót váltottam le, az illata isteni:


És akkor ez a Balea testvaj lett a kiválasztott:


Elsőre jónak tűnik, az állaga nagyon kemény, de könnyen kenhető és rögtön (!) beszívta a bőröm. Az illata pedig nyámi. :)

A tonikomat is lecseréltem. A kozmetikusom mindig mondta, hogy ne használjak olyat, amiben alkohol van, az amúgy is száraz bőrömet nem kellene még jobban kiszárítani. És az is igaz,hogy éppen pattanások ellen van, de ha állandóan azt használja az ember akkor már ettől is kialakulhatnak, mivel a visszájára fordul az egész. Egy kicsi még van benne, nem dobtam ki, néha napján jó lesz lefertőtleníteni vele az arcom.

Amit eddig használtam:


Amire lecseréltem:





És végül de nem utoljára a samponomat váltottam le szilikonmentesre. Aninál olvastam róla és tapasztaltam azokat a dolgokat, amiket tévhitként írt le, ezért mindenképpen ki szeretném próbálni. 

Régi, amivel meg voltam elégedve:

kép az internetről
Új:


Balzsamot régóta nem használok, hanem hajpakolást, viszont abban még nem találtam szilikonmenteset. Ha tudtok esetleg, szívesen fogadom!

A továbbiakban szeretném a lehetőségekhez mérten a többi termékemet is lecserélni. 

Ti mit gondoltok?

6 megjegyzés:

  1. Úristen , én hogy nem láttam eddig a blogod soha ? Visszanéztem a bejegyzéseid , annyira tetszik a stílusod , meg minden :) A balzsamra visszatérve , a syossnak nincs véletlenül szilikonmentes balzsama is ? Mintha legutóbb olyat vettem volna , ha gondolod majd meglesem neked :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!!!! :)
      De van, pont ehhez a samponhoz, csak én hajpakolást szeretnék, de ha nem találok abban szilikonmenteset, akkor az lesz, köszi! :)

      Törlés
  2. Szia! Én Alterra sampont használok, ez a rossman szilikonmentes termékcsaládja, és ebben van hajpakolás is. Remélem tudtam segíteni.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy kommentelsz! :)