2012. március 7., szerda

Turis szerzemények

Sziasztok!


Már a facebookon is láthattátok a beharangozómból, hogy hétvégén voltam turizni. Szombaton volt az árucsere, amit megfogadtam, hogy olyankor biztos nem megyek legközelebb, mert iszonyatos a tömeg, de amit leginkább nem értek, már nyitáskor (!) teli zsákokkal rohangálnak, amikor én még csak éppen beteszem a lábam...Szóval elég kaotikus a helyzet ilyenkor, gondoltam megkímélem magam ettől és vasárnap megyek. Rosszul tettem! :D Vasárnap is tömeg, fél órás (és nem túlzok) sorban állás a próbafülkénél és így tovább. Már biztos vagyok benne, hogy csakis hétköznap fogok járni ezentúl. 

A következőket szereztem be: :)

Annyira édes ez a kis szívecskés felső!



Nagyon szerettem volna (még mindig) egy farmermellényt. Nem pont ilyenre gondoltam,hanem világos kékre, de a célnak megfelel! :D



Sima egyszerű felső, de éppen ez benne a jó, majdnem mindenhez megy! :)



Outfit poszt is bizonyára lesz mindegyik darabbal! :)

16 megjegyzés:

  1. Az a szívecskés felső nagyon aranyos.*-*

    VálaszTörlés
  2. Szerintem azért megérte szenvedned egy picit, mert elég tuti cuccokat fogtál ki!=)

    VálaszTörlés
  3. ááá minden nagyon tetszik:$ imádok turizni:$

    VálaszTörlés
  4. Úúúúú :) Ma én is elmegyek turizni :) Nem bírok magammal XDXD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, átérzem! :D Remélem jó cuccokat találsz majd! :)

      Törlés
  5. Aaazta, minden szuper! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jókat fogtál ki. Melyik Hádába jársz? Én is oda szoktam (főleg a Keleti és a Blaha közöttiben Pesten). Bár árucsere idején még nem voltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! A Lurdy-ba szoktam járni, de régebben az Örsön a Sugárba is jártam. De bármelyik Háda jöhet! :)

      Törlés
  7. nagyon tetszik a blogod és ezek a turis cuccok is eszméletlen jók! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy kommentelsz! :)