2012. június 18., hétfő

Haul

Sziasztok!

Megmutatom milyen dolgokat sikerült beszereznem mostanában. :)

Először jöjjenek a körömlakkok. Neon lázban égek én is, ezért vettem belőle egy narancs- és egy citromsárgát.

első Aden lakkom, nagyon tuti felkenve

remélem nem fog bénán állni ez a szín

Amikor megláttam Aninál a legelső körömlakkot, rögtön éreztem, hogy nekem ez kelleni fog. :D Élőben szerintem nem olyan mint a képen, de kíváncsian várom milyen lesz felkenve.

nyomi kép, sorry



Vettem még egy sima fekete magassarkút is az államvizsgámra.


És a legkedvencebb. :) H&M-es rég kinézett ingecske, imádom!


Egyelőre ennyi, de muszáj körülnéznem a leárazásokon is! ;)

4 megjegyzés:

  1. jajj.. én is neon lázban égek!! nekem is be kell szereznem a lakkokat! :DD
    további jó nézelődést! ;))

    VálaszTörlés
  2. Szépek a lakkok :)
    A rucik is, de a lakkok jobban megdobogtatják a szívem :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy kommentelsz! :)