2012. szeptember 12., szerda

Outfit of the day: stones

Sziasztok!

Körmös bejegyzéssel szerettem volna készülni, de mivel maholnap vége a nyárnak ezért mutatok inkább egy outfitet. :)


Amikor ezt az outfitet fotóztuk iszonyat hőség volt (mint egész nyáron mellesleg), így csak ez a kis szellős ing jöhetett szóba aznap, imádom. :)








Ing: H&M
Naci: turi (New Look)
Szandi: Humanic (Funky shoes)
Táska: Stradivarius
Napszemcsi: H&M
Top: Bershka


Van még pár nyárias szettem, szóval ne lepődjetek meg, ha azokat esetleg rossz idő esetén fogom posztolni.

Hogy tetszik Nektek ez a szett? :)


12 megjegyzés:

  1. Az az ing milyen jó lehet hőségben! Az alatta lévő top nagyon édes, olyan szép a mintája :) A nadrág is nagyon jó, tetszik ez az outfit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Hú nagyon imádom ezt az inget, jó szellős. :)

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszik! Jól mutat ez az átlátszó ing a fürdőruhával alatta! És az a sort szuper szerzemény turiból! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Amúgy az nem fürdőruha, pamutból van. :) És a sortot is nagyon szeretem. :)

      Törlés
  3. nekem is van olyan kis szines toppocskám de sose tudtam hogy használjam :) kössszi:)

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon tetszik, és kényelmesnek is tűnik így első ránézésre. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó az a nadrág.Nagyon tetszik a színe :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó kis szett!:) Annyira jó színe van a nacidnak !

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy kommentelsz! :)