2012. november 13., kedd

Outfit: camo & leather & denim

Sziasztok!

Az ősz slágere a (mű)bőr, ami nagyon jól mutat a farmerral szerintem, ezt koronáztam meg a terepmintával. :)


A rövid nadrág és az ing abból a boltból van, ahol Bershka/Stradivarius ruhákat lehet kapni olcsóbban, mert hibásak. Ilyen üzlet van pl. a Jászain is, sajnos mindig elfelejtem a nevét.








kabát: turi
naci: Stradivarius
ing: Stradivarius
cipő: H&M


Szeretitek kombinálni a különböző anyagokat? Ez az összeállítás hogy tetszik? :)

22 megjegyzés:

  1. Jajj ettől a bershkás/stradis bolttól kivagyok. Nekem alapból az kellene, ahol kifutott/hibás inditexes kiegészítők vannak olcsón, sokan azt mondják, h ez az i love bizsu. Viszont az i love bizsuról a neten semmi hír, meg azt is hallottam már, h az i love bizsu egy sima bizsubolt és az i love textil üzletekben árulnak hibás ruhákat és néha lehet találni ékszereket, táskákat is a holmik között. Sajnos eddig csak vasárnap lett volna időn elmenni, h kiderítsem mi van az urban legend mögött, akkor meg zárva. Te tudod esetleg, h mi a szitu?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az I love textil nem mellette van? :D Legalábbis van egy textilbolt is ott. Én úgy emlékszem, hogy valami szám van a nevében, egyszer már kiderítettem. :D Lehet, hogy valami 22, de lehet hülyeséget mondok, mindenesetre ma még körbekérdezek és megírom, ha kiderült. :) Tuti nem az I love az. :)

      Törlés
    2. Ja még a Király vagy Wesselényi utcánál is van egy ilyen bolt, meg a Kálvinhoz közel is, viszont jobban belegondolva ott már tényleg vannak textilek is...

      Törlés
  2. Tetszik a szett, én még pár ezüst kiegészítővel feldobtam volna.:) Az I love bizsu egy olyan hely ahol NEM hibásan lehet Bershak/Strdi stb. kiegészítőket és táskákat kapni, sokkal olcsóbban. Ez két helyen van, a Corvinnál és a Blahánál. Ahol Viki te voltál az a Party 22, a Jászainál. Ott lehet hibás, inditex ruhákat kapni olcsóbb áron. Az I love textilről nem tudok semmit, nem hallottam róla még:S Ja és ezek elvileg nyitva vannak vasárnap 1-ig, de ez nem biztos! Remélemtudtam valamennyire segíteni:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor jól emlékeztem, hogy 22 van benne. :D Amúgy ez az I love bizsu, ahol minden ékszer 750 Ft? :D Vagy ez is más?!

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Igen, azóta bepótoltam és vettem is ott térdzoknit 750-ért. :D

      Törlés
  3. Annyira jó a stílusod, hogy hihetetlen!

    VálaszTörlés
  4. Imádom a sortot és a cipődet!

    VálaszTörlés
  5. A cipőd idei? Egyszerűen imádom! Anna

    VálaszTörlés
  6. Először szoknyának néztem! :D A rövidnaci és a farmering is nagyon tetszik! :) Egy farmeringet én is vadászok már régóta, de eddig csak horror árakon láttam. Viszont a JOY-napokon sikerült egy szuper műbőr berakásos jeggingst találnom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nekem van még egy farmeringem, az viszont turiból van. :) De ez is nagyon olcsó volt. :) Láttam a jeggingset, tök jó, én még mindig nem találtam bőrnacit, de nem adom fel. :D

      Törlés
  7. mennyivel olcsóbbak a ruhák ebben a boltban amit említettél?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van egy táskám is onnan és 5-6 volt a boltban én pedig 2 ezer körül vettem. Az ing 1500 Ft volt, ha jól emlékszem. :)

      Törlés
  8. Blahánál pontosan hol van I love bizsu bolt? Köszi!

    VálaszTörlés
  9. És a Corvinnál pontosan hol van az I love bizsu bolt? Holnap lehet megnézném!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy kommentelsz! :)