2013. január 6., vasárnap

Haul: H&M again

Sziasztok!

Pár apróság következik, amiket mostanában vettem. Idén nem szaladt el velem a ló, mert fényképezőre gyűjtök, viszont még várat magára, mert egy télikabátot sokkal fontosabbnak tartottam. Az előző eléggé megjárta a hadak útját, jó pár évet ki is szolgált, de nem szerettem, mert enyhén szólva nem volt valami meleg...(Nem fotóztam be az újat, inkább funkcionális, mint divatos.) Na de lássuk miket zsákmányoltam. :)


Cuki kis felső, buliba pont jó lesz, vagy egy toppal alatta akár hétköznapokon is. 2490,- helyett 1500,-


Szerettem volna ilyen lenge nacit már tavaly is, így pont kapóra jött. 1990,- helyett 700,-.


Ráadásként pedig nem H&M-es, de Facebookon már mutattam, csodaszép szerintem, ennek örülök a legjobban. 2995,- helyett 995,-.

Amit viszont nagyon bánok, az egy piros "bőr" leggings a C&A-ból. Utolsó darab, pont a méretem, tökéletes és én természetesen otthagytam. Másnap már nem volt meg. Azóta is bánom...

Ti miket szereztetek be jó pénzért? :)

14 megjegyzés:

  1. nagyon szép az a fülbevaló! *.*

    VálaszTörlés
  2. Ahh, ez a fülbevaló meseszép. :)

    VálaszTörlés
  3. Jajj, olyan rossz érzés tud lenni, amikor valamit otthagysz, másnap pedig hiába keresed.. :(
    A fülbevalóra pedig tényleg az a jó szó, hogy meseszép *.*

    VálaszTörlés
  4. A fülbevaló nayon szép! :))
    Sajnálom a nacis ügyet..:'(

    VálaszTörlés
  5. Na én nem hordok ilyen fülbevalókat, de ez még szerintem is gyönyörű ;) Szuper dolgokat vásároltál!
    Sosem szabad semmit otthagyni ha tetszik, max később visszaviszed/levásárolod, de persze utólag könnyű okosnak lennem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is értem mi ütött belém, már pár szettet is összeállítottam fejben. Ráadásul olyan ritka, amikor tényleg magaménak érzek valamit, itt is vacilláltam, nem kellett volna...

      Törlés
  6. Nagyon tetszik a füli! Én egy farmeringnek örülök nagyon, igaz csak egy ezressel volt olcsóbb, de így már megérte nekem, szerelem volt első látásra! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nagyon jó, hogy elhoztad, biztos ki fogod használni. :)

      Törlés
  7. Én is pont ilyen fülbevalót vettem, még teljes áron néztem ki, így harmad áron nagyon örültem neki! szuper!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy kommentelsz! :)