2013. február 18., hétfő

Nails: emerald green (MUA 13)

Sziasztok!

A MUA lakkokból elsőként a 13-as árnyalatot mutatom meg. Nem rossz, nem rossz, de azért nem is jó. :D Az üvegben sokkal ígéretesebbnek tűnt számomra. Sok lakk használata után most már végérvényesen is rájöttem, hogy én pont ezt a finist nem szeretem. Sokkal inkább a krémes állagú lakkok jönnek be. Az elején meg is ijedtem, mert úgy tűnt, mintha csíkozna, de aztán szépen kiegyenlítette magát. A szín is szép amúgy, de szerintem legközelebb karácsonykor veszem elő megint. :D






Mit szóltok a képek minőségéhez? Természetesen még csak ismerkedem az új géppel, sokat kell még tanulnom, de szerintem szemmel látható a változás. :)

A lakk hogy tetszik? :)

12 megjegyzés:

  1. Huhhh nekem nagyon tetszik, pedig am nem szeretem a zöldet, de ez most megfogott:)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem jók lettek a képek, a lakk szerintem egynek elmegy, én nem ölnék érte. :)

    VálaszTörlés
  3. Húúú nagyon szép és különleges! :)

    VálaszTörlés
  4. Hű ez a lakk gyönyörű! Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  5. Hát én imádom ezt a lakkot, szerintem gyönyörű ez a szín! :D

    VálaszTörlés
  6. nagyon tetszik, szerintem jól is áll ;)

    VálaszTörlés
  7. Tetszik ez az árnyalat, nekem kicsit erős, de rajtad jól mutat. :)

    VálaszTörlés
  8. aaaa. utálom a zöld színt körmön, nekem csak egy van, de ez eszméletlen *.* olyaaan szép zöld ^^

    VálaszTörlés
  9. Én sajnálom, hogy egy icipicit nem sötétebb árnyalat.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy kommentelsz! :)