2013. március 21., csütörtök

Blog Sale III.: bottom

Sziasztok!

Hozom is a következő adagot, ami nadrágokból, szoknyákból és egy ruhából áll. :)

Zara, M, 1500 Ft, eredetileg hosszabb volt, de levágattam



Stradivarius, 36 (38-ra ajánlom), 2000 Ft


Easy Woman, 38, 700 Ft


Terranova, M, 500 Ft


Stradivarius, 38, 1500 Ft


Pull&Bear, 38, 1500 Ft


Bershka, 36, 1500 Ft



ELADVA Mango, 38 (36-ra ajánlom), 1500 Ft



Mango, 38, 1500 Ft, eredetileg hosszú nadrág volt, de levágattam



Postaköltség nincs.

Ha megtetszett valamelyik vagy esetleg bármilyen kérdésed van, akkor írj egy emailt a topanka11@yahoo.com-ra és megbeszéljük a részleteket!

Cipők itt.
Felsők itt.

Kellemes nézelődést! :)

5 megjegyzés:

  1. A fehér nadrág tök jól áll, megtarthatnád. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, aranyos vagy! :) Nem szeretem valamiért.

      Törlés
    2. én is ezt akartam írni :D Verus megelőzött :D

      Törlés
  2. Csatlakozom az előttem szólóhoz (Verus), a fehér nadrág nagyon jól áll és az első ruha is!! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy kommentelsz! :)