2013. augusztus 6., kedd

Haul: sales, last part

Sziasztok!


Úgy tervezem, hogy idén nyáron már nem vásárolok többet. Úgy tervezem...na jó, próbálom is betartani. :) 

A fenti gyűrűt az I am-ben vettem féláron 550 Ft-ért.


Rögtön egy kakukktojás! Nem leértékelt, de csak 790 Ft most ez a top a H&M-ben. Van fekete és fehér is belőle. Felhúzva picit jobban mutat. :D


Elég sok felső volt 700 Ft a H&M-ben, többek között ez is. Nem igazán tetszik a felirat, ezért én kifordítva vettem fel. :D


Tudom, hogy sokatok nem szereti ezeket a cipőket, de én pedig nagyon, úgyhogy 2000 Ft-ért simán jött velem haza. Na jó nem annyira simán, egy napot gondolkoztam rajta. :D Amúgy a H&M-es telitalpú cipőimnél mindig probléma, hogy nem tartják rendesen a bokámat, de ezzel ilyen gond nincs szerencsére.


Ez a szandi sem akciós, kínaiban vettem. Kellett már egy lapos szandi, ami nem fekete...Meglepően nagyon kényelmes és az ára sem vészes szerintem. 3900 Ft, de ha van törzsvásárlói kártyátok, akkor lejön belőle még 10% a Cin Cin Amica üzletekben (Petőfi Sándor utcai üzlet, stb.). Az első vásárlásnál kaptok ilyen kártyát.


Nagyon szerettem volna egy nude színű táskát, ami mindenhez passzol. Jó nagy, így az edzős cucc is bőven belefér. Nem szoktam a Mango-ban vásárolni, de most örülök, hogy benéztem. 11995 Ft helyett volt 4595 Ft ez a táska, jó vétel volt szerintem. 

Szerintem még most érdemes tenni egy utolsó kört, mert már kezdik elárasztani az üzleteket az új kollekciók, és ahhoz is nagy szerencse kell, hogy az ember találjon valamit a saját méretében...

Ki tervez tenni még egy utolsó kört? :)

4 megjegyzés:

  1. úúú ez a táska nagyon szép:)

    VálaszTörlés
  2. A táska és a gyűrű nagyon tetszenek! :) Én már úgy tervezem, hogy nem veszek idén több nyári cuccot, de azért kiegészítőkből még jöhet! *.*

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy kommentelsz! :)