2013. szeptember 5., csütörtök

Outfit: pink sweater

Sziasztok!


Imádom ezt az időt, reggel még hűvös van, délutánra viszont kisüt a nap és élvezhetjük még egy kicsit! Éppen ezért hordhatjuk még a nyári, rövid ruháinkat, de már előkerülhetnek a pulcsik, blézerek, kis kabátok! Végre lehet sminkelni és nem kell attól tartani, hogy az ajtón kilépve már folyik is le rólunk...

A pulcsit a leárazásokon vettem, imádom, sokszor hordtam már azóta! :)


pulcsi: Zara
szoknya: H&M
szandi: H&M
táska: Stradivarius
fülbevaló: Stradivarius


Mindenkinek csodás napot kívánok! :)

10 megjegyzés:

  1. na ennyi,kész... ez valami iszonyatosan menő szerkó *.* nagyon ügyesen összeszedted!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez valami rohadt jó lett! ez a kedvencem most tőled. :)

    VálaszTörlés
  3. Ááá, de jó a pulcsi is, meg a szoknya is! Kell nekem valami hasonló, cipzáros szoknya, beléjük vagyok szeretve!

    VálaszTörlés
  4. Szuper, nagyon tetszik, a pulcsiért különösen odáig vagyok! *.*

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy kommentelsz! :)