2012. május 14., hétfő

Nail of the day: metallic

Sziasztok!




Télen nagyon szerettem volna metálos körmöket, sokáig kerestem ilyen körömlakkot, mindhiába. Nemrég viszont ezzel a celofános technikával találkoztam Linni & Leah blogján. Nagyon megtetszett, igaz csak most szántam rá magam, hogy elkészítsem. Valahogy éreztem, hogy nem lesz egy könnyű menet. :D Elég sok időbe telt, ráadásul eredményül sem azt kaptam, amit szerettem volna. Tehát végeredményben nem tetszik, macerás is, nem hiszem, hogy újból neki esnék. A tartósságát illetően viszont meglepődtem, mivel az első napon elég sok helyen lejöttek a szélek viszont ezt követően tartósnak bizonyult. Ez a negyedik nap, hogy ilyen a körmöm, ideje lemosnom. :)



Az első két kép vakus, rögtön megörökítettem, féltem, hogy másnapra lejön az egész.
Szerintem ez most elég bénára sikerült, a kisujjamat meg ne is kérdezzétek! :D

6 megjegyzés:

Köszönöm, hogy kommentelsz! :)