2012. augusztus 12., vasárnap

Fall wishlist

Sziasztok!

Összeszedtem pár dolgot, amit nagyooon szeretnék az őszre. Örülök, ha ebből már egy-kettő megvalósul. :)

1. Bőrkabát


2. bőrnadrág


3. terepmintás kabát


4. bokacsizma


De egy Martens-t is hozzámvághatna valaki. :P


5. nagy kötött sál



6. kötött pulcsik




A képek a terepmintás kabát (Nelly) kivételével az Asos-ról vannak. Az olyan cuccokat, mint farmer, basic felsők, természetesen kihagytam.

Összeválogattam néhány inspirációs képet, amit a blog Facebook oldalán már láthattatok.












Nektek mi az, amit feltétlen be kell szerezznetek őszre? :)

12 megjegyzés:

  1. Nekem kell egy új farmer, sajnos az előző már nem jön fel rám! Szeretnék még egy szegecses cipellőt, meg egy szegecses tagyót is! A többi majd alakul! :) Egyébként van egy Martens bakancsom (pont mint a képen) ami alig párszor volt rajtam, szívesen eladnám töredékéért 38-as, ha jól emlékszem! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, egy farmer nekem is kellene még. :) Szerintem táskát simán találsz, lehet cipőt érdemes megnézni a neten.
      Nekem 37-es a lábam, ami még annyira nem is lenne nagy baj, de láttam, hogy mennyibe kerül eredeti áron, szóval szerintem még a töredéke is sok lenne nekem. :( De azért köszönöm! :) Amúgy miért akarod eladni? Szerintem simán hordhatod!

      Törlés
    2. Valóban nagyon húzós eredeti áron, én ajándékba kaptam. Azért akarom eladni, mert annyira már nem a stílusom, és kicsit kicsi is nekem.

      Törlés
    3. Ja, így értem. Kár, hogy nem tudod kihasználni. :( De szerintem cuki kis csipkés dolgokkal is fel lehet venni, úgy nem annyira markáns. :) Én tuti belepaszíroznám a lábam. :D

      Törlés
  2. azt a vastag sálat lopom az én listámba :P

    VálaszTörlés
  3. Én szeretnék egy farmermellényt, egy fehér kötött pulcsit, és valami faja kis hasítottbőr cipőt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Farmer mellényt is nagyon szeretnék, de olyan drága mindenhol, turiban meg nem sikerült eddig kifognom. :( De amúgy egyetértek a listáddal. :D

      Törlés
  4. Írok , hátha segítek a kötött pulcsival,hogy ma a c&a -ban láttam szürke -fekete csíkos alapon rózsaszín betűkkel rá volt írva hogy HELLO .:) az ára sem volt túl vészes ha jól emlékszem..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, aranyos vagy! Nagyon cuki lehet a pulcsi, de sajnos most nem állok úgy, ez tényleg az őszre marad. :(

      Törlés
  5. terepmintás cuccokat hol lehet kapni?

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy kommentelsz! :)