2013. július 3., szerda

Sales: I.

Sziasztok!


Nagyon megfontoltam rögtön az egyes számmal láttam el a bejegyzést, hisz magamat ismerve ez csak a kezdet így a leárazások elején. :) 

Tudom, hogy sokatoknál kiveri a biztosítékot ez a szandi, de szerintem imádni való, kedvenceim ezek a flatform lábbelik. Teljes áron is néztem, így nem volt kérdés, amikor 3000 Ft-ra leértékelték a H&M-ben. :)

A ruci szintén H&M. Nem gondoltam volna, hogy egy "hosszabb" fazonú ruha is jól állhat, de azt kell mondjam, elég jó. :D Persze lehet, hogy az óriási hátkivágásnak köszönhető. :)

H&M-Kanye West-1500 Ft-ért egy divat őrültnek, szerintem nincs több kérdésetek. :D

És végül ez a jogging nadrág, ami mindössze 890 Ft-ba került a New Yorkerben. Természetesen nem hagyhattam ott, pláne, hogy nincs is ilyen fazonú nacim. 

Szerintem első körnek egész jó vételt csináltam, de úgyis jön majd még a többi is. ;)



Miket sikerült kifogni? Tervezitek, hogy többször körbejárjátok az üzleteket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy kommentelsz! :)