2014. január 12., vasárnap

Haul

Sziasztok!


Karácsony után alig vártam már, hogy meglessem a leárazásokat! Nagy vágyam volt egy "bőr"kabát, sajnos a régim kezd szétmenni, pedig úgy szerettem! Biztos, hogy ez is nagy kedvencem lesz, Mangoban vettem féláron. :)


Jajj, én mennyire boldog vagyok, hogy hosszú keresgélés után VÉGREEE megtaláltam a tökéletes "bőr" nadrágot! A H&M-ben találtam rá, nem leértékelt, de úgy éreztem ennyit megér nekem. A másik naci Tally Weijl, szürke nadrágom amúgy sem volt és 3700 Ft-ért jó vétel volt szerintem. :)


Huhh nyáron ott hagytam ezt a felsőt és mennyire bántam is, erre újra előkerült...Ez hogy van tényleg? Állandóan olyan ruhákkal találkozom leárazásokon a H&M-ben, amikkel már szezonokkal ellőtte. Oké, persze értem én, csak kicsit furi. :D


Mintás pulcsi a Tally Weijl-ből, 2900 Ft, hamarosan outfit poszt is lesz vele. :)


Turizni is voltam, bár igencsak csalódott lettem. Szerintem egyre kevesebb jó cucc van az én ízlésemnek, de persze mostanában nem is járok annyit, mint régebben. Azért az utolsó pillanatban sikerült meglátnom ezt a pulcsit szerencsére. :P 


Másik turis szerzemény. Annyira szerettem volna egy ilyen cicanacit, de közel 10 ezer forintot enyhén szólva sajnáltam érte. 2490 forintért viszont egy percet sem gondolkoztam ezen a Zara darabon. :)


Karácsonyi ajándékozás során kaptam ezt a ruhát az egyik kedves táncostársamtól. Annyira vicces volt az egész, mert ahogy ő megkapta az ajándékát és kibontotta, picit meg is illetődött, ezután átadta nekem ugyanazt. :)))) Hiába, sokunknak egyezik az ízlése. :)

Nektek miket sikerült venni eddig? :)

2 megjegyzés:

Köszönöm, hogy kommentelsz! :)