2013. december 19., csütörtök

Nails: golden rose

Sziasztok!


Nem, nem csak körmöket fogtok látni tőlem, ígérem! Viszont elég nagy pörgésben vagyok de nemsokára jön a pihi és lövünk outfit képeket is! :)

A mai poszt témája viszont az a csoda, amit már mindannyian tudtok, hogy megnyílt az a bizonyos nagybetűs NAILLAND!!!!!!!!!!!!!!! Csak most volt alkalmam megnézni, de rendszeresen látogató leszek az már biztos! :D Úgy érzem, hogy a drogériás márkák már meg sem dobogtatják a szívemet (ami persze nem teljesen igaz), de ezek után, hjajj nehéz szavakat találni! :D 

Ezúttal, hangsúlyozom ezúttal, mert még nagyon sok ilyen lesz, két körömlakkot hoztam el, mindkettő a Golden Rose kínálatában található. Nagyon jó áron vannak, és csudiszépek, ki bír ennek ellenállni?!!!


Fantázia nevet sajnos nem kaptak, de semmi baj, nagyon szívesen kikeresem bármelyik számot a kollekcióból! :D Ez a fekete/fehér/ezüst gyönyörűség a 118-as ééés tökéletes!!! Egy régebbi fehér alapra kentem két rétegben, gyorsan szárad, tartós, bámulatosan szééépppp!!!! Végem van sorry! :D :D



Szép estét! :)

4 megjegyzés:

  1. Először ránéztem és megállapítottam,hogy nem tetszik. Utána megnéztem a következő képet és elvesztem örökre :D:D KELL! :D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D :D Nekem már helyben is nagyon tetszett, de vacilláltam egy másik fekete/fehér verzió és e között, de olyan boldog vagyok, hogy ezt hoztam el! :)))

      Törlés

Köszönöm, hogy kommentelsz! :)