2013. december 14., szombat

Nails: rose gold

Sziasztok!


Hajjajj....Két hete nem jelentkeztem, de ez korántsem jelenti azt, hogy végleg eltűntem volna! Sok a dolog, a karácsony is vészesen közeleg, muszáj készülni rá, de közben megünnepeltem a születésnapomat is! Az outfit fotózáshoz mondanom sem kell, hogy milyen ez az időjárás, ezt Ti is tudjátok. Munka mellett nem egyszerű. Na de nem a panaszkodásról szól ez a poszt, hanem egy szuper kis lakkról! :)

Az Oriflame-s csalódásom után (katt), úgy gondoltam, adok egy próbát az Avonnak is. Milyen jól tettem, mert ez a lakk csúcs! Imádom a színét, tökéletesen veszi fel a csillámokat, nem kell szórakozni vele és gyorsan is szárad. 8 ml-t kapunk 549 Ft-ért, ami igen csak baráti. Jól döntöttem, hogy megrendeltem, ha Nektek is tetszene, akkor a mostani katalógusban is benne van (108. oldal), de sajnos az előző 4 (?) színhez képest csak kettőben kapható. 




Szép estét! :)

3 megjegyzés:

  1. Ajándékba kaptam ezt és még az aranyat, nekem utóbbi vált kedvencemmé. :) Nagyon aranyos kis lakkok, sokat nyúlok értük :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy kommentelsz! :)